Vad göra?

Idag har jag inget planerat. Eller jo det har jag kanske, men inget helt bokat. Oftast brukar jag ha något bestämt att göra så när man väl inte har det så är det antingen väldigt skönt eller så blir man rastlös. Lite både och idag faktist, hehe :) Funderar på att sätta på en tvättmaskin... Har en Oliver i knät som sover, och lägger jag bort honom lär han vakna, ska man eller inte? Hehe...

Skulle egentligen åkt till mormor idag, men nu visste hon inte om hon kunde, så vi får se...

Igår va Carro och Petra här. Vi gick en prommis, sen satt vi på altanen och solade, drack kaffe och åt glass :D Sååååå grymt skönt! Solen värmer så gött nu! Såg en fjäril igår också! Alltid ett härligt vårtecken :)

Nej... Jag känner att jag inte har något att skriva om :P Jag ska nog dra på den där maskinen :P

Ha en bra tisdag, trots mulet väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0