Jävla värme!

Ja så känner jag verkligen nu. Två veckors konstant hetta, gnälliga barn som har svårt att somna, huvudvärk och trött som en gris, nej jag skulle gött kunna ha höst nu känner jag! Visst jag älskar sommaren, värmen, sola och bada, men när man nu i två veckors tid har packat denna jävla strandväska och masat sig iväg till stranden, bara för att man inte orkar göra något annat, så börjar även det bli tröttsamt..

Jag kan säga att vi har haft en underbar semester och jag är glad att det varit så fint väder- men nu är det bra känns det som. Man blir mätt på även det.

Nu vill jag ha svalare väder, till och med lite regn skulle sitta fint. Längtar faktist lite till hösten. Alla årstider har sin charm, men man blir också faktist trött på alla årstider efter ett tag när det blir för mycket av det goda! Utom kanske senvåren då, den vet jag inte om jag skulle kunna tröttna på :)

Men nu tycker jag att det får vara bra med denna stekande hetta för denna gången, vi smälter bort här!

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, som sagt - man är aldrig nöjd;)

imorgon ska det bli regn, så då får ni njuta!

2011-08-04 @ 17:50:34
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Tina

Mel- nej, som sagt, det får inte bli för mycket utav det goda! Jag har varit supernöjd med hela sommaren, och värmen som varit nu också, fram till i tisdags- då fick jag nog! :)

2011-08-04 @ 17:57:43
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0