Jobbigt

Uuuuhh dessa barn.... Det är ingen lek vill jag lova! Jag är trött och sliten och tålamodet finns inte alltid där.

Albin har blivit grymt förkyld. Så inatt vaknade han varannan timme och tokskrek, så det var ju ingen höjdarnatt om man säger så... Vet inte hur jag ska göra inatt om han ska sova i sin säng, eller om jag kanske ska lägga honom i vagnen som jag haft han på dagen, med höjd rygg? När han ligger täpper det ju igen totalt i näsan på honom, men när jag har haft honom i vagnen, nästan sittandes, har det gått bättre. Höja sängänden med böcker funkar ju aldrig för då knör dom sig ju bara ner till fotändan.
Lilla Albin, så snorig och hostig stackaren.

Och Oliver har börjat att skrika helt plötsligt. Alltså bara rätt ut, med ett helt oberört ansiktuttryck. Typ som att han testar rösten, han verkar inte alls besvärad. Ibland tillochmed garvar han när man tittar på honom. Man förväntar sig ett ledset ansikte med tanke på hur han skriker, men han skrattar? Knäppa unge, haha!
Men det blir otroligt jobbigt åt huvudet- sepciellt när man varit uppe varannan timme hela natten, som sagt....

Jobbigt är ordet! Bajsjobbigt!

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Nä , det är full rulle att ha småkottar , fast dom är goa när dom sover , hehe

2011-08-26 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0