Puh....

2 timmars sömn inatt, eller ja, imorse. 5 till 7 fick man sova inatt. Vidrigt. Albin har blivit bättre, ingen feber längre, bara lite rosslig och hostig.
Oliver däremot har fått högre feber och han håller på att hosta upp lungorna låter det som... Stackars lilla goa unge! Han har tillochmed hostat så han spytt upp vällingen ett par ggr stackarn... Vi provade att ge honom Ventoline nu, astmamedicinen som han fick när han hostade så mycket i sommras, låter redan som att det blivit aningens bättre, så hoppas den hjälper. Han har lyckats somna lite nu iaf..

Jag och Dan har såklart blivit smittade också. Båda har ont i halsen, snorar och hostar nu. Lär väl bli bara värre också eftersom man aldrig får vila nu heller. Usch, vad bitter jag är, den här perioden har varit bland den värsta i mitt liv. Jag är totalt slut, flera gånger varje dag vill jag bara ge upp.

Jag hoppas när den här sjukdomsperioden är över att det kommer en JÄÄVLIGT lugn period, för jag pallar inte mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Kp me tjejerna

Kan glädja dig med att vinterkräksjukan är 10 ggr värre. Men på något konstigt vis så fixar man alla sjukdommar och lite sömn. Hoppas de blir bättre. a de bra

2011-08-28 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0