Är det inte den ena så är det den andra....

Ja nu är Albin mer eller mindre frisk från sin förkylning och sover bättre på nätterna igen. Men nu har Oliver tagit vid istället... Har en otäckt rosslig hosta som håller honom vaken på nätterna.... Jag är sjukt trött måste jag säga! Idag känner jag mig typ helt snurrig i bollen. Jag hoppas bara att det har gått över till midsommar när vi ska ner till Öland så att dom inte håller oss vakna då också! Men det är ju över en vecka dit, då borde det värsta gått över! Bättre det kommer nu, men guuuuuud va sleten jag är!

Tur att dom är söta iaf ;)





Kommentarer
Postat av: Tessan

haha jaaadu! Tur att dom är söta iaf ;) och dom är verkligen URSÖTA :)

2011-06-15 @ 22:28:16
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0