Bra helg!

Full fart vare jah.... Hujja, idag är man mör!

Igår åkte jag och Dan och pojkarna ut till Räggårdsviken på förmiddagen. Satt i solen (inte pojkarna såklart, hehe, dom låg i sitt nya UV-tält :)), tittade på vattnet och bara njöööt. Grym sommardag igår igen!

På kvällen var det party-time för Tina! :) Jag var hemma hos Sofia Å igår med Emmeli och Therese plus lite andra folk som jag inte träffat förut. Vi drack öl och hade det otroligt gött! Sen bar det av ut på krogen! Den ni! Var dock inte lika roligt... När jag kom till Blue moon så gick det typ 5 minuter innan man undrade vad fan man gjorde där?? Medelålder långt under min och en massa "fin-i-kanten-människor" överallt! Jag spydde mig själv i munnen lite kan jag säga. Nej, det här med krogen, det är inget för mig längre.. Det skeppet har åkt så att säga :P Vi gav upp och gick därifrån innan ett tror jag, köpte en kebab och åkte hem, hehe. Det var skitroligt innan hos Sofia, men när vi kom till krogen ville jag bara hem.

Albin har ju varit förkyld i några dagar så han har sovit otroligt dåligt i flera nätter. Denna natten var det värre än någonsin (såklart). Så typ noll sömn för mig inatt efter en utekväll- inget jag rekomenderar! Har varit helt väck idag!
Men ändå har jag hållt igång! Blir nästan lite trött på mig själv.. Gick fram och tillbaka till stan för jag skulle köpa lite kraffs på Claes Ohlsson. Sen har jag städat, varit hos mamma och vattnat hennes blommor, Dan har tapetserat färdigt i rummet och nu har vi dragit igång vattenspridaren utanför och vattnar gräsmattan runt hela vårat hus.
Känner mig totalt utsketen nu, längesen jag var såhär trött! Hade det inte varit för Big Brother-finalen som börjar om en kvart så hade jag gått å lagt mig efter detta, haha! Men jag KAN ju inte missa finalen liksom! Så nu ska jag äta ostbågar, dricka cola och hålla mig vaken i två timmar till! ;)

Hoppas alla har haft en fantastisk helg, precis som vi har haft!




Kommentarer
Postat av: ölandsmamsen

Det var just det här med helger, varför behöver man dem? Jo för att hämta kraft till veckan.......hm? Här är det likadant som hos er. Nu är klockan straxt efter 00.00. Jag ska knoppa för att kliva upp 05.50 och åka på gökotta. Janne jobbar med låg vattennivå NU!!! Så det är allt tur att man har ett jobb att gå till på vardagarna, annars for man väl runt hela tiden.

PS: Höll du dig vaken över "big brother"?

2011-06-06 @ 00:13:36
Postat av: Melanie

Håller med!! Krogen är inget för mig heller, mycket roligare att sitta hemma och tjöta! :-)



Klart man inte kunde missa finalen! Hejade på Peter, men hade på känn att Simon skulle vinna. SKRÄLL att Martin blev trea dock, trodde han skulle bli två ;9 Nåja, vad ska man göra nu då? Nu finns det inget att se på tv längre hahaha! Kanske lika bra då föressten;)



Ha en fin måndag!

2011-06-06 @ 07:01:07
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Magda

Så söta grabbar :)

Vi har haft en fin helg vi med o nu är det typ helg hela sommaren då maken har semester o pappaledigt fram till 31 augusti :)

2011-06-06 @ 19:44:15
URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Postat av: Tina

Jajjemen Kicki, jag var vaken heeeela Big Brother! Igår var det lite tomt när man helt plötsligt inte skulle följa något på tv längre, hehe ;) Men samtidigt skönt, man ska väl inte glo på tv när det är sommar! :)

2011-06-07 @ 08:33:42
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0