Fina dagar, full fart!

Högsommarvärmen är här! Underbart! Vi har haft fullt upp i flera dagar nu så därför har jag varit lite halvdålig på att uppdatera. Man sitter ju inte direkt vid datorn om dagarna när vädret är så fantastiskt skönt! Vi har varit ute, ute, ute! Men jag tror inte ni har saknat mig så väldigt, för jag gissar att ni andra är ute också :)
Sen på kvällarna har vi grillat två dagar på raken, vi har monterat upp den nya spjälsängen, vi tapetserar.. Ja vi håller igång helt enkelt, precis som vi gillar! Helst tio bollar i luften samtidigt, så är vi ;)

Här kommer lite bilder från dagarna som varit:

Jag har solat  mitt bleka skinn


Vi har tillbringat massor med tid ute, både hemma och borta






Vi tapetserar


Vi har monterat upp den andra spjälsängen


Grabbarna sov i varsinn säng för första gången inatt. Det gick jättebra. Albin sov lite halvdåligt, men det har han gjort i många nätter nu tycker jag. Han har varit allmänt gnällig i typ en vecka. Oliver sov som en prins. Vaknade inte EN enda gång förrän klockan var 6 på morgonen!
Får se hur det fortsätter. Nu somnade dom sent igår för vi va hos Stefan och Annelie och grillade, och dom vägrade somna där, så dom la sig inte förrän vid 22 (Brukar somna mellan 19 och 20).
Så vi får se hur denna natten blir när dom somnade vid 20 som vanligt.

Tack snälla Kicki och Janne, barnens farmor och farfar nere på Öland, som stog för "sängkalaset" med spjälsäng, spjälskydd, madrass och hela baletten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så fina killar :)

Snygga hattar..

2011-06-03 @ 22:37:45
Postat av: Jolie

Fina sängar och fina spjälskydd :-) Super fina tapeter oxå :-)

2011-06-04 @ 09:05:52
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Jolie

sv- Skönt åh höra att jag inte är ensam :-) Brukar uppdatera på bloggen oxå det är smidigt. Som när G slutade med blöja, 1 mars gick han till dagmamma utan blöja, stod det på bloggen :-)

2011-06-04 @ 10:28:06
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Sköna killar alla tre , och en skön tjej också , hehe

Tapetseringen ser ut att bli bra , härligt med lite gott handlag.

2011-06-04 @ 11:32:33
Postat av: Cliin

Shit vad lik du är Sofia på den översta bilden :-D

Ser att du fick den efterlängtade vita "hängblomman", nice!

Scnhygge tapeter har ni fått upp också!

2011-06-07 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0