Sitta

Igår satt Albin helt själv utan stöd i flera flera minuter. Tills han tyckte att det blev tråkigt och ville ligga igen, då liksom drog han sig framåt mer och mer.

Trodde faktist Oliver skulle bli före i sittandet, han som varit stabil så länge. Men han känner inte riktigt för det. Han sitter i kanske en halv minut innan han välter, haha, sötnos! Han har ingen brådska om man säger så, är nöjd på sin filt lekandes med sina fötter.

Albin med det stora huvudet och den lilla kroppen ;) Gullunge!




Oliver leker med sina fötter


Och vill stå i knät mest hela tiden. Sitta är ju inget kul!


Nu ska här packas för Ölandstrippen! Trevlig midsommar alla!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Sv: Ja det är tudelat det där med bilderna. Men jag tycker fortfarande likadant och tänka alltid efter före, vad för slags bilder jag lägger ut och hur många. Jag skriver inte heller för personligt och ingående om henne. Så det känns bra då för mig/oss. :-)

2011-06-22 @ 14:32:30
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0