Burr....

Jag är nog inte den enda som kommentarar vädret här idag misstänker jag.. Man blev ju lite småpaff när man kom upp imorse och marken var vit. Snö?! Inte vad man förväntar sig och vill ha i Maj månad.. Lite kontrast från förra veckan när vi hade 20 grader i skuggan, ren sommar! Tänk vad det kan vända!

Har nyss varit ute på en timmes promenad. Det var iiiiiiskallt! Det blåste så kallt från älven så jag trodde att fingrarna skulle gå sönder på mig. Hur fort jag än knatade på så fick jag aldrig upp värmen! Tillslut isade det tillochmed i skelettet ta mig fan! Skulle haft mössa, vantar och halsduk en dag som denna! FY! Nej, det här gillade vi inte!
Nu ska jag va inne resten av dagen helt själv. Det ser jag verkligen fram emot, det ska bli SÅ gött! Bara mysa med mina grabbar och plocka iordning lite här hemma, det är precis vad jag känner för idag.

Till alla er som kan välja att gå ut eller inte idag råder jag: Stanna inne!

Ha en bra iskall Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa usch, det blåste verkligen is idag :-O Nu blir vi inne resten av dagen också..

2011-05-03 @ 12:29:27
Postat av: Mel

Hahaha! Jag tyckte inte det var så farligt när jag var ute på älvenrundan ;-) Men då snöade det, sen var det sol, sen snöade det och sen var det sol. Knäppt! Ha en skön em!

2011-05-03 @ 17:02:47
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0