Byggarbetsplats

Ja vi bor verkligen mitt i en byggarbetsplats. Ibland blir det så uppenbart, som idag när man vaknade kl 7 av att man trodde det var jordbävning på G. Dom håller på att gjuta ner parkeringsstolpar på våran parkering utanför och det förs ett jävla väsen! Jag överdriver inte när jag säger att det skakar och durar i både golv, hyllor och fönster! Lätt irriterande faktist, men det måste ju göras.

Så jag flyr fältet och tar en promenad till mamma! Ska ta med mig tyget som vi ska sätta upp där ute på altanen, kanske får jag tummen ur och syr till den idag när jag ändå ska till mamma som har symaskin?

Det är spörs, men sålänge solen skiner kan jag tippa på att jag inte kommer sätta mig inne vid en symaskin ;)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Bäst att fly fältet! ;)

2011-05-26 @ 11:46:38
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0