Kalas x2

Jaha då försöker vi göra detta inlägg för tredje gången! Min dator börjar bli ruggigt paj... Stänger av sig själv, stänger ner Internet mitt i allt osv, osv. Det blir värre och värre, den håller inte länge till vad det verkar som.

Iaf har jag försökt göra ett inlägg om gårdagens kalas. Sofia fyllde 24 år den 11:e och lille goe Noel fyllde 1 år den 12:e, så igår bjöds det på dubbelkalas!
Kalaset hölls utomhus och vi grillade korv och fick brutalt mycket fika och en ännu mer brutal tårta! ;)

Här är grabbarna i sina supercoola jackor som dom fick av Anna för ett par veckor sedan. Lite för stora, men dom är ju så snygga som man måste börja använda dom i tid så dom kan ha dom länge! :)












Sofia "Konditorn" Larsson hade bakat denna tårta själv. Well done! Det var typ som en kladdkaka, med choklad på, med lite vit choklad på, med marsinpan på, haha! Ja det e sant, tre olika sorters choklad och marsipan på den, behöver jag säga att den var mäktig?? Vi snackar tre skedar av ren himmelrike, men efter dom tre skedarna gick det liksom över till "om man skulle ta och gå in på toaletten och vomera". Typ :)


Jävligt mysigt kalas iaf och det är ju alltid skönt att var ute tycker jag, även fast det blåste liiite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0