Sängen

Jaa ni, kanske det är dags snart för mina bustroll att få en varsinn säng. Dom sover ju fortfarande i samma, men nu börjar det bli bra trångt.
Tänk vad fort det går! Först sov dom brevid varandra på liksom korthållet. Sen när dom blev för långa för det så låg dom brevid varandra åt det hållet man ska ligga. Men efter ett tag började dom ligga och slå på varandra, klösa varann i ansiktet osv, så då flyttade vi dom skavfötters. Nu är dom så rörliga så dom glider runt i sängen, åker ner osv, så ibland väcker dom ju varann när dom sparkar på varandra och vissa nätter när man vaknar så ligger dom nästan som i en klump i mitten, haha. Det funkar inte så bra längre helt enkelt :)
Tror dom kommer sova ännu bättre med egen säng också faktist, dom stör varandra en hel del som det är nu. Dom är ju vana att sova själva i vagnen också, eftersom vi har två separata liggdelar till dom där, så jag tror inte det blir svårt att skilja dom heller. Eller jag hoppas inte det iaf, hehe :)
Det märks, men det är iaf dags att dela på dom snart för dom får inte så bra plats längre :)

Dä va då dä ;)


Kommentarer
Postat av: Mami

Det var då när jag å jag bodde hos mormor;)

2011-05-20 @ 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0