Tillsvidareanställd

ÅÅÅÅHHH, vad jag är glad!! Fick precis i denna stund reda på att Dan får bli tillsvidareanställd på hans jobb! Han har ju haft ett halvårs provanställning nu som kommer gå ut i början på juli och sen har vi ju inte vetat hur det skulle bli.
Man har ju hört både det ena och det andra därifrån- ena stunden att dom har så mycket jobb så att dom behöver ännu mer personal och andra stunder att dom inte kommer anställa mer personal utan att dom kommer hyra in vid behov från andra företag istället.
Så man har ju onekeligen varit hyyyypernervös! Uuuhh, känner mig utmattat efter detta positiva besked, men överlycklig! Nu klarar vi oss ekonomiskt, även om det inte är fett så klarar vi oss gott och väl. Det är allt vi har begärt, ojoj vad glad jag ääär!

Jag är så stolt över min älskling, bra jobbat! Ska åka och köpa något fint till han idag tror jag, typ nått roligt fiskedrag, då blir han löckli! :)

Kommentarer
Postat av: Mel

Gött gött, hälsa grattis:)

2011-05-18 @ 10:42:10
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Anso

Va kul :) känns att tryggare när båda har fast jobb...

2011-05-18 @ 11:03:17
Postat av: Ölandspappsen

Fantastist skööönt

Grattis Grabben

2011-05-18 @ 17:20:39
Postat av: Anna

Wiiiihooooo!!!!

2011-05-18 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0