Vikt

Glömde skriva förut att jag vägde pojkarna idag. Vet inte om det är intressant? :P

Men Oliver vägde idag 6800g och Albin 6060g :) Fortfarande 800 g som skiljer, precis som vid förra vägningen.

Vad det gäller min vikt, som säkert är ännu mer ointressant så har jag gått ner 0,5 kg denna vecka. Klart godkänt med tanke på hur mycket jag fuskade förra veckan! Det var både öl, grillat med feta såser och kebab, lite fikabröd här och där..... Så att jag över huvud taget gått ner är jag nöjd över!

Jolie- Jag ändrade min bloggdesign här, om du är sugen ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur långa är gossarna? Nilas vägde nu 6385 så nu är hon nöjd, Majvor, haha...

2011-05-04 @ 21:55:18
Postat av: Tina

Ingen aning om hur långa dom är, mättes senast när dom fick 3-månadersvaccinet.. det är ju ett tag sen. nästa mätning blir väl vid 5-månadersvaccinet. Idag vägde jag dom bara för att jag ändå var på BVC :) tror jag hade tid typ 23 maj, då blir det mätning ingen, så får vi se :)

2011-05-04 @ 22:18:29
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jooo mamma det är faktiskt intressant vad viii väger!! (Sen kanske man inte lägger den exakta vikten på minnet men;))

2011-05-05 @ 22:05:53
URL: http://picsopjucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0