Värsta veckan någonsin

Tänkte bara säga hej hej här. Vi har haft den absolut vidrigaste veckan någonsin tror jag. Jag har varit toksjuk och Dan har varit toksjuk. Ambulansfärder, akuten, akuten igen, infektion, in ut och sen försöka ta hand om barnen samtidigt. Vidrigt. Bland den värsta veckan i mitt liv helt klart. Tack goa Emmeli som har hjälpt oss med barnen i veckan, guld värt!

Typiskt att min kära mor skulle dra till Barcelona just denna veckan, hon som hjälper till med allt och lite till! Men  skönt för henne ;)

Orkar inte gå in på detaljer om våran hemska vecka, kanske jag gör det senare. Ville bara säga hej och jag hoppas själv att mitt bloggsug snart kommer tillbaka! Men denna vecka kan jag säga att datorn inte ens har gått igång, det har varit fosterställning som har varit det enda läget här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0