Back to work

Första arbetsdagen idag. Riktigt gott att vara tillbaka fakiskt, det var kul även fast jag var bra sliten efter passet :) Tyckte dock jag var grymt duktig då när jag kom hem och gav mig ut på en ordentlig powerwalk (jag tom joggade emellanåt, har ni hört!) på 45 minuter. Det var mycket välbehövligt för man är ju inte van den där jäkla megatorra luften som vi har på jobbet, så man var helt slut i huvudet och ögonen sved. Tur att man vänjer sig vid eländet när man har jobbat ett tag ;) Men powerwalken rensade iaf huvudet på mig ordentligt.
Nu sover barnen, duschen är avklarad och jag är totalt slut. Blir nog soffan nu resten av kvällen och jag misstänker att jag sover innan 21 iaf ;)

Kommentarer
Postat av: ölandspappsen

Roligt att du tyckte det var skönt att komma ut igen, dricka kaffe och gå på toa ifred ,hehe

2012-04-19 @ 22:23:30
Postat av: jolie

Gud vad du är duktig. SJälv sätter jag mig i söffa och orkar knappt resa mig ur den, efter en dag på jobbet. Men jag har hört att promenad motion ska vara bra m man är trött efter jobbet.. ;-)

2012-04-21 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0