Kort frisyr

Jag tycker det är så sjukt snyggt med kort hår på tjejer! Det finns grymt mycket snygga korta frisyrer och jag är så sugen på att göra något nytt med mig själv! Dock känner jag mig relativt begränsad, pga att jag har ägghuvud :P Liksom smalare högre upp än runt kinderna, så jag skulle ju aldrig vara bekväm i typ rakat på sidorna eller riktigt kort på båda sidorna, då skulle huvudet bli alldeles för avlångt. Inte okej. 
Vilket är synd för det är ju såååå snyggt med rakat på sidorna och längre upptill!

Frisyrer jag önskade jag kunde (och vågade) ha:





Åååhh Rihanna på nedersta bilden, läckert!
Men tänkte för att förnya sig lite kanske man kan göra en variant på den frisyren man redan har? Typ lite kortare på ena sidan, men ändå inte helt kalt. Hittade en bild på Victoria Beckham som kanske vore något?



Vad tror ni? Skulle jag passa i denna frill eller ska jag fortsätta i samma jävla frisyr som jag haft i åratal nu??

Nu ser jag ju ut typ såhär för övrigt:



Hjääääälp mig! :P


Kommentarer
Postat av: Cliin

Definitivt Rihanna-frisyren!!!! Du skulle vara grym i den!!!!!

2012-04-18 @ 00:22:10
Postat av: Ölandspappsen

Jag tror du passar i alla frisyrer, allt klär en skönhet ,du vet. Men Victorias blir nog bra .

2012-04-18 @ 06:49:10
Postat av: melanie

tycker också det är riktigt snyggt! men åååååh vad jag ångrar att jag klippte av mig haha. Nu sparar jag ut igen, saknar mitt långa. Men äh, man måste ju prova ibland. Rihannas skulle passa dig, men den är ju väldigt extrem;) Annars tycker jag Pinks! =)



Ja det är jätteskönt att han sover bra på natten, just nu iaf. Han är väldigt mkt vaken annars och svår att få lugn och sådär. Men nätterna är helt ok, så man får njuta så länge det varar. Moa däremot har ÄNTLIGEN börjat få bra nätter och sover i stort sett varje natt utan uppvak. Ibland kommer hon in till oss, men då är det bara att gå tillbaka med henne och sådär. Så skönt och hon kunde inte tajmat det bättre om man säger så;)



Och du, snart är du tillbaka på banan igen! Ni har ju varit sjuka jämt och man orkar inte hur mkt som helst! När ni varit friska ett tag, tar du nya tag och bara kör på! :-) Då kan du anta utmaningen vetja!



Lycka till på jobbet nu, du börjar väl imorgon igen? :)

2012-04-18 @ 09:47:56
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Linda Melin Eklund

Klart du ska klippa dig tina :-) Blir du inte nöjd så växer det ju ut igen :-) Kör vetja!

2012-04-18 @ 11:53:17
URL: http://mrseklund.blogger.com
Postat av: Magda

Hej! Tack för fina kommentaren. Är inne och läser din blogg ofta men är dålig på att kommentera ibland, tyvärr. Tycker själv det är fantastiskt kul att få :)



Fina killarna är och de växer ju för fullt. Jobbig tid på sjukhuset med och nu inskolning på dagis :)



Ang frissan så har jag typ Pinks frissa men snaggat i nacken med längd som faller över lite. Kan rusa busa hur jag vill med den och jag bara älskar den.

Tror faktiskt du skulle med passa i nått sånt och be en bra frisör tycka. Men du är oxå fin som du är. Själv älskar jag och fixa nya frisyrer och är aldrig rädd för att prova.



Kram på er!

2012-04-18 @ 15:58:50
URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Postat av: tina

Tack för alla svar! Vi får se hur det blir, klippa mig bör jag göra inom kort iaf... :)

2012-04-19 @ 19:01:41
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: jolie

klart du ska klippa dig! jätte snygga frillor, skulle själv vilja testa. men vet att jag ångrar mig,, spara ut nu ju ;-)



ägghuvud?! heter det inte ovalt, typ den form som göra att man kan ha alla typer av frisyrer?? :-)

2012-04-21 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0