Öland och inskolning dag 1

Tjo!
Vi har varit på Öland över påsk, därav bloggtorkan! Haft underbara dagar, som vanligt, bortsett från en ihärdig förkylning för mig då ;)
Vi har, som alltid fått mycket hjälp med barnen, Kicki har shoppat loss en massa kläder till grabbarna och vi har dessutom fått ärva en gammal husvagn om vi vill ha ;) KLART VI VILL! Jag har velat ha husvagn i flera år så det är ju helt underbart. Den behöver rustas upp för den är ju inte ny, men det ska också bli skoj att pö om pö fräscha tillden lite :) Ska vi bara hitta en billig plats att ha den på här uppe, det är det enda problemet. Ska börja spana runt på det :) Och matchande joggingdressar såklart :P

Idag var barnens första inskolningsdag. Det gick jättebra och barnen hade skoj. Hoppas det fortsätter så. Vilan klarde dom dock inte av i rummet med dom andra barnen, det var för spännande :) Så det blev vagnvila.
Jag däremot blev helt slut. Förstår inte hur man orkar jobba på dagis, vad dom sliter lärarna! Skitduktiga som orkar med så många barn, mitt huvud var helt slut efter en halv dag haha. Nu har jag ju haft ont i huvudet av förkylning då, plus att jag körde 50 mil igår vilket man blir ganska sliten av, så kanske flera faktorer spelar in på huvudvärken, men ändå!
Ska lägga mig tidigt idag, typ nu, imorrn måste vi gå upp iaf vid 6 skulle jag tro, när vi ska va på dagis kl 7.30. Jääääsp!

Ska försöka lägga upp lite bilder någon dag här på alla snygga kläder Kicki shoppade till barnen, och även på dom snygga skorna som min kära mor kom förbi här med idag som hon hade köpt till gossarna, både vårskor och sandaler. Vad gjorde man utan päronen va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0