Bitter?

Tröttheten sitter i. Funderar på om jag är allvarligt sjuk? :P Eller så är det bara en förkylning på g och det har varit mycket det senaste?
En vecka på dagis och Oliver är förkyld, rosslig och hostig, dags att börja inhalera igen :S Varit friskt hela sommaren när vi varit hemma, men tillbaka till bakteriehärden så blir det sjukt direkt. Hoppas han inte får feber också.. Det är som, det är men sjukt tölit.
Ytterligare ett bittert inlägg, jag vill tillägga att jag är inte riktigt så sur på riktigt som det låter här just nu ;) Jag är mest trött trött men vill va pigg! Så är det :)
Hänt något med blogg.se också ser jag! Min sida ser inte ut som den brukar, får se om det går att ändra tillbaka!
Häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0