Gnällig Oliver

Jag undrar vad som har hänt med världens gladaste Oliver? I flera nätter nu har han vaknat flera, flera gånger och varit otröstlig, gråtit och gråtit. Idag har han även varit likadan på dagen. Gnällt, gnällt, gnällt, verkat supertrött men nu under kvällen har han skrikit i panik när vi lagt honom, totalt crazy! Han brukar alltid va go och glad på dagarna, idag har han inte varit sig lik alls. Och klängig något så fruktansvärt! Hmm, ja det är väl en fas eller något, jobbigt är det iaf!

Det som är lite fachinerade att se med tvillingar dock är ju att då backar Albin. Han som brukar smågnälla om allt möjligt och klänga mig i benen och vara allmänt mammig och småkinkig- han har inte sagt ett knyst idag! Varit hur lugn som helst (tack för det kan jag säga!). Undrar om det är medvetet? Att han märker att nu kräver Oliver mer än vad han brukar så då backar han? Jag vet inte, men det borde ju vara så för det är ju alltid så, att när den ene kräver mer kräver den andre mindre.

Nu hör jag inget från deras rum längre, hoppas dom snart somnar! Och jag hoppas på en natt med SÖMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0