bloggtorka deluxe

Ja ni få som fortfarande tittar in här märker kanske att det är totaldött här nu för tiden. Blogglusten är lika med noll! Hoppas såklart att lusten ska komma tillbaka, men just nu känner jag bara inte för att blogga. Kanske blir roligare när vi väl skaffar en ny dator, hatar att blogga från mobilen och våran dator är så dålig nu så den går knappt att använda längre. Men allt är väl här annars! Är ganska aktiv på instagram så om någon ändå är nyfiken att följa mig så kan ni söka på mitt användarnamn tina_larsson84 och följa mig där! Ha en riktigt god jul!

Kommentarer
Postat av: ölandspappsen

ja, jag är med, du får ringa mej om lösen för nu är det bara Kicki som kan se via mobilen

2012-12-23 @ 17:25:15
Postat av: Tina

Det är inget lösen man ska ha Janne (inte vad jag känner till iaf) utan man skaffar instagram och börjar följa varandra :-) fast Kicki kanske tittar genom datorn? Isf är det nog pärlan som hjälpt henne med detta, jag har inte en endaste aning hur det funkar :-)

2012-12-23 @ 22:01:50
URL: http://tinaodan.blogg.se
Postat av: ölandspappsen

Nä , det är jag som försöker titta via datorn . Kicki tittar på instagram i sin mobil.

2012-12-25 @ 10:49:18
Postat av: Pärlan

Iomed att du har ditt konto privat så kan inte farsan se dina bilder på webben och iomed att han inte har smartphone kan han inte ha insta i telefonen.

Men jag har kommit på en lösning.

2012-12-27 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0