Fonka inte

Jag stör mig att det inte verkar gå att lägga ut videoklipp på bloggen längre! Jag har flera tokmysiga videoklipp jag hade velat visa, men det vill sig inte!

Får bjuda på en bild istället:

Varför inte en skål på huvudet som hatt? :)

Helgen har varit coollugn. Igår var vi till Bergvik en sväng, inhandlade en skidjacka på rean, plus ett par vantar och en mössa som jag ska ha när jag ska försöka ställa mig på ett par skidor för första gången på typ 10 år, vecka 8 när vi ska till Sälen. Så nu är jag fit for fight för backarna, så se upp i barnbacken! :P

Idag åkte jag och barnen till kusinerna Elvin och Vidar och fikade och lekte en massa, skoj, skoj! Dan stannade hemma och styrde upp hyllor ute i förrådet, så numera går det faktist att ha lite ordning där ute. ÄNTLIGEN! sóm han sa den där Fylking.

Nej nu ska jag återgå till Så ska det låta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0