Göra om bloggen

Hemma efter en underbar vecka på Öland som gick blixtsnabbt! Vi har gjort så mycket kul så veckan bara rusade förbi. Nu är man hemma i vardagen igen, hunnit jobba i två dagar och är totalt slut, haha!

Har tagit så  mycket bilder så jag vet inte vart jag ska börja. Tänkte jag skulle göra lite dag-för-dag-inlägg istället för ett stort inlägg och visa så mycket bilder jag bara kan. Dra ut på det lite ;)

I övrigt så har jag lite planer på att göra om bloggen lite, så jag kanske får en nytändning och blir lite duktigare på att va aktiv igen ;) Rikta in mig lite mer på ett intresse istället för att bara rabbla vad man gör om dagarna, vilket är samma dag ut och dag in mer eller mindre. Därför det inte blir så mycket bloggande längre, jag tycker inte det jag skriver är något intressant och då blir det inget kul. Självklart ska jag fortsätta skriva om grabbarna, det är största anledningen till varför jag har bloggen. Men vilket intresse jag ska rikta in mig på tänker jag berätta senare. Jag återkommer :)



Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Låter spännande

2012-06-27 @ 06:55:31
Postat av: Josefin Ärlevik

Hej, fin blogg! Hur är läget? :)

2012-06-27 @ 10:50:42
URL: http://josefinarlevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0