Min lilla bus

Stackars lilla Albin har fått något problem med sin ena stortå. Vet inte om det är nageltrång eller om han har slagit till den mot något, eller kanske skon klämmer. Något är det, det har varit rött och irriterat i snart en vecka, men i förrgår hade det blivit värre, det såg riktigt inflamerat ut. Har pratat med 1177, så nu lägger jag om tån med alsolsprit och det har dragit ut var, så jag hoppas det går åt rätt håll, så vi slipper åka in med det. Han verkar inte ha lika ont i den längre iaf, det är bra.

Jag känner mig pigg idag, riktigt skönt! Ingen feber och det halsonda är nästan borta!


Kommentarer
Postat av: Melanie

ajaj! hoppas det går tillbaka nu!

skönt att du mår bättre i alla fall :-)

2012-03-03 @ 10:58:40
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: william

ajaj;O hoppas att det nite gör så ont;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-03 @ 11:16:37
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0