Dålig update

Skäms på mig med bloggtorkan! Jag är så dum! Men man har ju fan rava full alltså, det är helt galet! Nu börjar man förstå gamla människor som brukar säga att dom en dag bara "vaknade upp och var gamla" och förstog inte hur det hade gått till!

Veckan har iaf gått i sjukdomens tecken. Jag har vabbat hela veckan. När Albin blev frisk var det Olivers tur att få feber. Så härligt att dom alltid ska gå i skift så sjukdomsperioder blir alltid dubbelt så långa!

I helgen har svärföräldrarna varit här från Öland plus att jag har jobbat, så helgen gick ju fortare än fortast! Var hemma hos mina föräldrar och käkade middag igår kväll. Det var skittrevligt, förutom att jag var lite sur för att alla fick dricka utom jag (och Dan då, men det är ju standard nu för tia, hehe) och jag var sååååå sugen, men nej man skulle ju upp och jobba och köra hem ongera på kvällens slut, så det blev ett par lättöl bara.

Idag har jag jobbat delad tur och har nu precis kommit hem. Nu ska jag vara ledig i ett par dagar och jag HOPPAS barnen kan vara pigga så vi faktist kan ge oss ut i det fina vädret som dom har förutspått! Har ju fått varit inne hela veckan med febriga barn, INTE kul och speciellt inte när solen skiner.

Sommaren är här nu, idag har det verkligen varit försommarvärme!

Kommentarer
Postat av: Melanie

hua vilka dåliga minnen man fick nu...delad tur! ;) hoppas ni får vara friska denna veckan! hur går det med springandet föressten??

2012-05-21 @ 06:24:17
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0