Härlig dag!

Oj vilken härlig sommardag vi har haft! Vi har varit ute hela dagen!
På förmiddagen var vi i lekparken med Jenny och Vinston. Där var vi tills pojkarna började ge upp och bli trötta, då blev det lunch för dom och sen lunchnap. Eller nap å nap, Oliver sov i 2,5 timme och Albin i 3 timmar. Rätt lång nap ;) Under den tiden kom älskade Tessan hit och hälsade på, jag slängde ihop en pastasallad som vi åt till lunch på altanen och på den blev den en kaffe och möe tjöt. Underbart i solen!

Eftermiddagen bjöd på mer lekparkshäng tills Dan kom hem. Så skönt att grabbarna är feberfria nu (PEPPAR, PEPPAR!!) så man kan va ute och leka!

Under kvällen har jag hunnit med både en tur till Kalenius och Bolaget, joggat en runda, och planterat mer blommor på altanen med en bärs i näven ;) Nu är jag nästan helt färdig med blommorna, men jorden räckte inte till sista krukan så det blev inte riktigt helt klart!

Nu ska jag kolla upp vart Alsters hembygdsgård ligger, för dit jag åka imorrn och kolla hur det ser ut, för där ska Dans 30-årsfest gå av stapeln vad det verkar!

Kommentarer
Postat av: johanna- tvillingmamma

haha, måste vara bra smeknamn vi har valt :-)

stina har fått ett till, Lasse (hon ser ut som lasse kronér). Sådana här saker som man kanske inte ska berätta för barnen förrän dom är i en "bra" ålder hihi!



visst har det varit härligt väder, kul att du hittade lite blommor. Jag jobbade faktiskt på kalenius i några år men det var ett tag sen.

må gott i sommarvärmen!

2012-05-23 @ 10:30:25
URL: http://www.tvillingmamma.se
Postat av: Jolie

Där hade vi Mirandas namngivning! Jätte fint, man kan åka från två håll dit, vi åkte mot molkom och sen svänger man höger, tror det är skyltat..



Jag måste få komma och kolla på din altan, för jag vill oxå plantera och ha det sådär fint som du hade förra året :-)

2012-05-24 @ 19:28:08
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0