Hurtigbulle?

Veckan har svischat förbi i en jäkla fart. Jobb hela veckan för både mig och Dan, dagis för barnen och så mycket mer än så har vi inte hunnit med. Jo förresten, jag gick Vårruset igår i spöregn. Tanken var att jag skulle jogga, men det var så tjockt med folk så det gick inte, när man väl började med "gåarna". Så jag gick med mina arbetskamrater. Vi hade aningens tur iaf, för när loppet väl började så slutade det faktist regna. Sen började det igen ganska lagom till vi var färdiga och skulle fika. Slutade med att vi satte oss i en av mina arbetskompisars bil och fikade, haha. Det gick det med ;)

Inför loppet, laddade i full regnmondering med två arbetskompisar ;)


Idag har jag däremot varit ute på en joggingrunda och det gick faktist fint att utöka joggingintervallerna till 3 minuter istället för 2. Första rundan var nästan jobbigare än denna. Så blir det tredje och sista för veckan imorrn förmiddag, för på kvällen ska jag dricka öööl och då kommer jag inte orka jogga på söndag ;)

Ha en härlig fredagskväll! Nu ska jag återgå till "Rallybrudar".
Bjuder på en lite bättre bild på nya frillen, här helt framifrån:

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jättesnygg i håret är du!

vad gött att det går bra med jogginga! Har man väl bestämt sig så ;) Heja!

2012-05-13 @ 07:55:52
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: ölandspappsen

Heja,heja

2012-05-13 @ 08:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0