Jobbhelg

Jaha då har man precis klarat av fredag kväll på jobbet. Hela helgen väntar jobb 6.45-21.30 både lördag och söndag. Drygt såhär innan men det brukar gå ganska fort när man väl är där! Har roat mig så det räcker för denna vecka iaf! I onsdags var vi några från jobbet ute och käkade sen var vi på "evigt ung", en rock-musikal som utspelar sig på ett ålderdomshem. Fantastiskt rolig och bra! Igår var jag ute och roade mig med syrran, Carro och Jessica. Vi var på kareokekväll på the rock bar och sen gick jag och Carro till ankan. En jätterolig kväll! Första gången på säsäkerligen 3 år som jag och Carro var ute på krogen tillsammans! Det var på tiden! :-) så blir det bär barnafödande och allt vad det medför dyker upp ;-) Nu är man lite trött i ögat så det blir en tidig fredagkväll- ska ju upp i ottan imorrn! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0