sjukstuga och maskerad

Behöver jag påpeka att jag är riktigt trött på att blogga nu för tiden? Torkan här kanske talar för sig själv :-P Vi har levt i en sjukstuga i över en vecka nu. Först barnen riktigt hostiga, slemmiga och snoriga. Sen fick Dan en dunderförkylning som har pågått i en vecka och sen i onsdags eftermiddag har jag också varit dålig. Sjukskrev mig torsdag och fredag- låg i soffan och bara vilade hela dagarna. Gjorde susen, tyckte jag var mycket piggare redan på fredagen. Igår sabbade man ju dock tillfrisknandet en aning genom att gå på maskerad. Meb det var ju min och syrrans maskerad, så man hade ju inte mycket till val (känns bra att skylla på det) Idag har jag totalt tappat rösten, antar att det är fylle-cigaretternas fel, inte så klokt när man är förkyld! Men, men man kan ju inte alltid (?) va klok :-P Sjukt kul maskerad iaf, så det fick ju va värt dagens mående! Nej nu ska jag se solsidan och sen somna i soffan!
Jag va pirat, arrrrgh!

Kommentarer
Postat av: ölandspappsen

PiratTina frågar piratJanne : Vad heter ditt slagskepp ?
PiratJanne svarar : Höken ,varefter han frågar : Vad heter ditt slagskepp :
PiratTina svarar : Tjädern

2012-11-26 @ 18:28:12
Postat av: ölandspappsen

Du är fin du ,Tina

2012-11-26 @ 18:29:51
Postat av: Tina

Haha, törraste piratJanne! :-D
Pappa sa häromdagen att han hade fått fågelinfluensan- han tål inte tjädrar, höhö ;-)

2012-11-27 @ 15:57:03
URL: http://tinaodan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0