Jobba, jobba, jobba!

Snart dags att dra iväg till jobbet för en helhelg igen. Usch, känns inte som det var längesen jag hade en :/ Men efter denna blir det hela tre lediga helger på raken innan nästa helg, så då hoppas jag det blir mer kännbart att vi får fler lediga helger. Jag har varit brutalt sliten hela veckan, mycket på jobbet och Albin var ju inne i någon knepig fas, eller kris eller vad än man ska kalla det, förra veckan. Han var helt crazy och skrek från morgon till kväll i princip, fick såna brutala utbrott hela tiden så det var som han blivit besatt. Jag blev riktigt orolig, plus att när helgen var slut var jag så trött så jag trodde jag skulle gå under. Dagispersonalen ringde ju och sa att han var påväg att bli sjuk som jag skrev, förra veckan. Det blev han ju aldrig, utan han var bara helt rabiat. Så att sen jobba hela veckan efter den helgen har varit helt hemskt, så trött, så trött jag har varit. Men det börjar kännas aningen bättre nu (lagom till 36-timmars jobbhelgen, hehe :P) och Albin har varit jättelugn och go hela veckan igen, så jag känner verkligen att jag har kunnat vila endel efter jobbet denna veckan så nu känns det bättre. Vad som har gnagt honom kan man ju älta ut och in i evigheter utan att få ett vettigt svar, så det lägger jag ner direkt, han verkar må mycket bättre nu och då är jag nöjd :) Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0